Новини от България
и Света

Жените могат да добавят 280 милиарда долара към пазара за електронна търговия в Югоизточна Азия до 2030 г.

Това установява нов доклад на Международната финансова корпорация.
Все повече българи обмислят стартирането на собствен бизнес
Facebook
Email

Това установява нов доклад на Международната финансова корпорация.

Пазарът на електронна търговия в Югоизточна Азия може да нарасне с над 280 милиарда долара до 2030 г., ако големите пазари за онлайн пазаруване направят повече, за да насърчат и да дадат възможност на жените предприемачи, установява нов доклад на Международната финансова корпорация.

„Анонимността“ на електронната търговия е намалила много от бариерите пред влизането, с които традиционно се сблъскват жените, и им е предоставила възможност да процъфтяват в нови сектори, каза Еми Луинстра, мениджър на програмата на МФК за Източна Азия и Тихия океан в четвъртък.

И все пак много от неравенствата, пред които са изправени жените в традиционното търговско пространство, „се вливат в онлайн света“, като осигуряване на достъп до финансиране. Луинстра призова големите играчи в електронната търговия да направят повече в подкрепа на продавачите на жени и да уловят пазарните възможности. Това включва разширяване на финансирането за жените, осигуряване на обучение и насърчаване да участват в сектори с по-висока стойност като електроникатa.

„За платформи, които имат възможности за финансиране, това е отличен начин да привлечете повече жени и да им помогнете да процъфтяват, като се уверите, че те са наясно с предложенията за финансиране и че могат да се възползват от тях“, заяви Луинстра.

Нейните коментари идват на фона на пандемията Covid-19, за която се твърди, че несъразмерно поставя жените в неравностойно положение.

Докладът на IFC, който се основава на данни, събрани от сайта за електронна търговия в Югоизточна Азия Lazada, установява, че през 2019 г. жените са били на път да постигнат паритет в електронната търговия. Но дори и с нарастването на онлайн търговията на дребно през последната година, допълнителните грижи и времевите ограничения, пред които са изправени жените, принудиха напредъка да направи крачка назад.

Например във Филипините жените преди са представлявали 64% от продавачите в сайта на Lazada, но продажбите им са спаднали с 27% по време на пандемията, се посочва в доклада.

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРИЕМАМ ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Използвате Adblock

Молим Ви да изключите Вашият Adblock - така помагате за развитието на нашият уебсайт. Благодаря!