Новини от България
и Света

Български кожени обувки – хит сред туристите в Пловдив

В началото започва да изработва малки кожени изделия – портфейли, чантички, колани ключодържатели и гривни. След време минава на по-високо ниво и започва да изработва дамски сандали.
Български кожени обувки – хит сред туристите в Пловдив
Facebook
Email

В началото започва да изработва малки кожени изделия – портфейли, чантички, колани ключодържатели и гривни. След време минава на по-високо ниво и започва да изработва дамски сандали.

Hand made-a продължава да навлиза в живота ни със скоростни темпове и това доказва един пловдивски предприемач, който изработва кожени обувки, колани, чанти и различни аксесоари.

Интереса на Христо Войводов започва преди години, когато събира изрезките, които един майстор кожар изхвърля пред ателието си. Той ги зашива едно за друго и от там се заражда идеята за бизнес с кожени изделия.

В началото започва да изработва малки кожени изделия – портфейли, чантички, колани ключодържатели и гривни. След време минава на по-високо ниво и започва да изработва дамски сандали. През 2014г. допълва портфолиото си с изработка на мъжки обувки. От тогава Войводов има и чираци, като един от най-младите и амбицирани чираци е Денис Веисалов, който все още е ученик и всеки ден след училище, посещава ателието на младия кожар, за да се учи на занаята.

Бизнесът на Христо процъфтява и днес той се занимава основно с две направления – обувки и аксесоари. От скоро обувките му са изцяло изработени от него и чираците му – започнали са да изработват подметките им и качеството им се е повишило. Аксесоарите, които предлага се купуват предимно в онлайн магазина на фирмата му и най-много поръчки се получават от САЩ и Западна Европа, където се търсят уникални кожени изделия, като калъфи за таблети и визитници.

Христо споделя, че чужденците много харесват обувките му и 4 от 6 продадени чифта обувки са на чуждестранни туристи. „Не знам как разбират за нас и ни намират, но има много чужденци“ – коментира той.

В момента Войводов има екип от 6 души, а три ателиета в Пловдив работят, като подизпълнители за различните му продукти. Той има собствено ателие в занаятчийския район на Пловдив „Капана“, но споделя, че онлайн продажбите му са по-силни отколкото „живите“.

През миналата година, Христо посещава дизайнерското изложение Who’s Next в Париж и продуктите му предизвикват небивал интерес. В момента той „прави следващата крачка“ и води разговори с търговци от Италия, които имат интерес да продават обувките му.

Мечтата на младия предприемач е да има затворен производствен цикъл. Идеята му е да раздели линиите на две – бутиково производство и ежедневни модели, като и в двата вида се запазва ръчният труд.

Контакти и информация

Вашите новини от света на бизнеса, икономиката и технологиите.

Дизайн и изработка от WWW.IDEOWEB.BG Ideoweb - дизайн на уебсайт

Сайтът е част от ИДЕО ГРУП Girl in a jacket

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРИЕМАМ ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Използвате Adblock

Молим Ви да изключите Вашият Adblock - така помагате за развитието на нашият уебсайт. Благодаря!