Използването на криптовалута за плащания в обектите на Starbucks, макар и посредством платформата Bakkt, е силно вероятно да подтикне и други компании да последват примера на веригата за продажба на кафе.
Изборът на Bakkt, да привлече за свой първи партньор именно Starbucks е много добре обмислен стратегически ход, защото точно поколението милениуми, които са най-благоразположени към възможностите предлагащи криптовалутите, са страстни любители на кафето.
Като един от позитивите за обикновените потребители Bakkt посочват по-бързите плащания, които ще могат да се извършват с помощта на криптовалута. Към момента обаче плащанията с биткойни все още са в доста по-неизгодна позиция, спрямо тези посредством Mastercard и Visa, тъй като техните транзакциите се обработват по-бързо.
До момента се смятсаше, че традиционните платформи за разплащене са в състояние да обработват повече транзакции в секунда спрямо например биткойн, но Bakkt, успяха да преодолеят този проблем и са на път да се превърнат в най-успешния проект в сферата на криптовалутите.