• Зоните са самообслужване са все по-предпочитани от банковите клиенти

    Зоните са самообслужване са все по-предпочитани от банковите клиенти

    По данни на "Уникредит Булбанк" 60% от трансакциите, изпълнени на територията на т. нар. филиали на бъдещето на банката, са извършени в зоните за самообслужване

    Зоните са самообслужване са все по-предпочитани от банковите клиенти

    Расте броят на клиентите на „УниКредит Булбанк”, които предпочитат сами да извършват рутинни банкови трансакции в зоните за самообслужване на банката, показват данните от клоновата мрежа на финансовата институция. 60% от трансакциите, изпълнени на територията на т. нар. филиали на бъдещето на банката, са извършени в зоните за самообслужване.

    Клиентите се обръщат към банкерите във филиала, когато имат нужда от консултация за избор на банков или инвестиционен продукт.  

    „УниКредит Булбанк” откри своя първи филиал на бъдещото през 2013 г. и в момента банката има 34 такива филиали в Бургас, Варна, Велинград, Плевен, Пловдив, Поморие, Русе, София и Стара Загора, изтъкват от банката. Концепцията на филиалите на бъдещето е напълно съобразена с целта за повишаването на клиентската удовлетвореност, декларират от „УниКредит Булбанк”. Според данните на банката 68% от клиентите заявяват, че са изключително доволни от обслужването от банковите клонове с такава концепция, а 52% заявяват, че биха препоръчали банката на база на обслужването, което са получили във филиала на бъдещето.

    Дигиталните канали също са предпочитан инструмент за клиентите на трезора. Всяка секунда клиент получава услуга от „УниКредит Булбанк” по някой от банковите онлайн канали. Това е очаквана тенденция, тъй като ползването на интернет в Европа прогресивно се увеличава, посочват от „Уникредит”.

    По данни на Евростат над 83% от населението в Европа има достъп до интернет. В България процентът е 70.4% или 4.5 млн. души.

    „УниКредит Булбанк” вече предлага такава услуга по изцяло дистанционно клиентско обслужване – чрез т.нар. алтернативни канали на банката: кол център, „Булбанк Онлайн”, „Булбанк Мобайл”, и др.

    УниКредит Булбанк дистанционно обслужване зона за самооблслужване филиал на бъдещето дигитални канали

    Оценка на новината

    0