Дебитната карта с дизайн „Игра на тронове“ на „Райфайзенбанк” е на пазара от три месеца, но вече се използва в цял свят, отчитат от „Райфайзенбанк”. От май досега клиенти на „Райфайзенбанк България” са се разплащали с пластиката на територията на четири континента – Европа, Азия, Северна Америка и Африка.
„Нашите клиенти се чувстват специални като притежатели на карта с дизайн „Игра на тронове“. Те споделят, че с голямо удоволствие използват точно тази карта в eжедневието си, тъй като носят със себе си късче от любимия си сериал, а и картата прави впечатление навсякъде, където пазаруват”, казва Мариела Атанасова, директор на дирекция „Индивидуално банкиране“ в Райфайзенбанк.
Не само българските граждани, но и чужденците имат интерес към продукта, сочат данните на „Райфайзенбанк България”. Независимо, че картата се предлага със сметка само в лева, 2% от картодържателите са чужденци.
Клиентите вече могат да открият сметка „За всеки ден“ и да поръчат пластиката по изцяло електронен път на сайта на „Райфайзенбанк”, информират от банката. Към момента най-голям интерес към картата проявяват мъжете на възраст между 20 и 35 г., докато във възрастовата група над 35 г. превес имат жените. Най-много са картодържателите в големите градове София, Пловдив, Бургас и Варна, като една трета от тях са нови клиенти за банката, информират от „Райфайзенбанк”.
Най-често потребителите правят безконтактни плащания с картата в супермаркети, ресторанти и в магазини за дрехи. Предпочитаните стоки при онлайн пазаруване пък са електроника, резервации за хотели и самолетни билети, плащане на сметки за мобилни услуги (телефон и интернет) и абонамент за стрийминг платформата HBO GO. При използването на сметка „За всеки ден“, към която се издава дебитната карта „Игра на тронове” няма такси за теглене от банкомат на „Райфайзенбанк”, така и до три пъти месечно - от банкомати на други банки.
При регистрация за платформата на HBO GO, до края на месец август клиентите получават двумесечен промоционален период без такса за обслужване на сметка „За всеки ден” и два месеца безплатен достъп до HBO GO, напомнят от „Райфайзенбанк”.