Чрез EVA Postbank клиентите на „Пиреос” и „Пощенска банка” могат да намерят отговори на въпросите си както за ежедневното банкиране, така и за предстоящите промени
EVA Postbank е първото мобилно банково приложение у нас с функция „live chat“, създадено специално по повод придобиването на Банка „Пиреос България”, информират от „Пощенска банка”. Интерактивната апликация е част от стратегията на „Пощенска банка” да подобрява дигиталните решения, които предлага.
EVA Postbank e виртуален съветник, който може да съдейства с отговори на най-често срещаните въпроси по ползването на продукти и услуги от банката; въпроси, свързани с обединението на двете банки; локация на най-близки офиси и банкомати, и много други. За повече информация и допълнителна консултация ЕVA Postbank насочва клиентите да се свържат с експерт от банката, посредством функцията „live chat“.
Апликацията е полезна и за настоящите клиенти на „Пощенска банка” с информация за продуктите и услугите, които банката предлага, кредитни калкулатори с възможност за онлайн кандидатстване, както и полезни съвети, в случай че клиент изгуби банковата си карта, ако тя е задържана от банкомат, ако забрави потребителското име или паролата за интернет банкирането си, ПИН кода на своята дебитна или кредитна карта, и много други.
„Анализът ни показа, че хората предпочитат да бъдат консултирани онлайн. През последните години в нашата банка двойно се увеличи съотношението на извършени операции в онлайн среда спрямо тези в клоновете. Затова през 2018 г. пуснахме първия банков кредитен чатбот у нас – EVA (Electronic Virtual Assistant), който предоставя полезна информация в приложението Facebook Messenger. Отчетохме средно на ден по повече от 100 разговора на потребители с чатбота EVA“, допълват още от "Пощенска банка".
Приложението EVA Postbank може да бъде изтеглено безплатно от Google Play и App Store.