• Два нови туристически центъра на България бяха открити в Китай

    Два нови туристически центъра на България бяха открити в Китай

    Новите туристически информационни центрове са в столицата Пекин и в Ченду, провинция Съчуан

    Два нови туристически центъра на България бяха открити в Китай

    В Пекин и Ченду бяха открити два нови туристически информационни центъра за популяризиране на дестинация България, съобщиха от министерството на туризма. На 20 юни 2019 г. в Пекин заработи туристически информационен център, чиято задача е да промотира възможностите за туризъм в страната ни пред китайските граждани и да осъществява контакти между български и китайски туроператори. На 21 юни български туристически център беше открит и в Чeнду, провинция Съчуан, информират от ресорното ведомство.

    Откриването на центровете в Китай е резултат на публично-частно партньорство след подписан Меморандум за сътрудничество между Министерството на туризма на Република България и китайската Hiseas Tourism Development Group. Фирмата работи с туроператори и туристически агенти на китайския пазар, които организират пътувания на техни туристи в Европа. С меморандума китайският партньор е поел ангажимент да открие съвместно с Министерството на туризма информационните центрове за туристи в големите градове на Китай и в същото време да съдейства за промотиране на България чрез различни информационни канали в Китай. Споразумението предвижда да бъдат открити 7 туристически информационни центъра в Китай, като първият от тях заработи през 2017 г. в мегаполиса Шанхай.

    Министерството на туризма е участвало със свой щанд и на голямото международно туристическо изложение, което беше открито на 18 юни в Пекин, информират още от ведомството. „Представихме филми за България, разпространихме рекламни материали на китайски език, проведохме много ползотворни разговори и срещи, в които установихме професионални контакти”, каза директорът на „Програми и проекти“ в Министерството на туризма Милка Нанова.

    От създаването на министерството на туризма като самостоятелна институция се води насочена политика за представяне на България на азиатските пазари и особено на китайския, изтъкват още от институцията.

    Китай туристически информационен център туризъм

    Оценка на новината

    0