• Потребителите на мобилното банкиране се увеличават всяка година

    Потребителите на мобилното банкиране се увеличават всяка година

    Според проучване направено от УниКредит Булбанк към комента 1/3 от клиентите на банката са активни потребители на мобилното банкиране.

    Потребителите на мобилното банкиране се увеличават всяка година

    УниКредит Булбанк прави проучване за това каква част от клиентите й използват активно услугата мобилно банкиране.  Резултатите от него показват, че клиентите използват мобилното си банкиране средно 10 пъти на месец, а средният размер на овърдрафт заема е 780 лв.

    Според Теодора Петкова, главният изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на УниКредит Булбанк, Банката на бъдещето е невидим, прозрачен и лесен за работа партньор, който се адаптира спрямо конкретните нужди. Но когато се говори за банката на бъдещето не трябва да се използва бъдеще време, защото тя вече е тук. Именно технологиите позволяват лесен контакт с клиентите по всяко време.

    Според проучване на пазара на УниКредит Булбанк всяка година потребителите на мобилното банкиране нарастват със значителен темп. Вече 1/3 от клиентите на Банката са активни потребители на мобилното банкиране. За 2019 банката отчита ръст от 40%, а през 2018 г. процентът стига 66%.  През Булбанк Мобайл клиентите взаимодействат с банката средно по 10 пъти месечно.

    Проучването очертава и профила на потребителите на дигитални услуги. Това най-често са млади и активни хора, на възраст между 26 и 35 години с доход между 1000 и 2500 лв. и на експертна позиция. Интересите им са свързани с семейство, дом, екскурзии и нови придобивки. В Интернет ползвателите на мобилното банкиране следят социални медии, четат новини, гледат телевизия и слушат радио. Банковите услуги, от които се интересуват, са ипотечен и стоков кредит, лизинг и възможности за спестяване. През дигиталните канали тези клиенти най-често плащат ипотека, наем, битови сметки и лизинги, сочи още проучването на УниКредит Булбанк. 

    Директорът на Алтернативни канали в УниКредит Булбанк, Юлиан Влахов смята, че дигиталният овърдрафт е продукт, който пасва именно на активни, работещи хора, които ценят удобството и своето време. Целта му е покриване на допълнителни месечни разходи до заплата, когато овърдрафтът се погасява автоматично от постъпленията по сметката. Ето защо, Влахов счита, че той е перфектно удобство, на което клиентите могат да разчитат през мобилния телефон и обикновено го ползват непосредствено преди заплата. Най-често размерът на тези заеми е до 780 лв. Той допълни, че освен удобство, клиентите на УниКредит Булбанк търсят все по-често и персонализирани услуги. По думи на Влахов, често създаването на сигурни и удобни услуги се случва в сътрудничество между финансови и финтех компании.

     

     

    технологии икономика клиенти УниКредит Булбанк мобилно банкиране овърдрафт

    Оценка на новината

    0