Стартира кампанията „Неочаквана ваканция“

Министерството на туризма кани хотелиерите да се включат в инициативата

Идеята на кампанията е при две платени нощувки през април и май туристите да получават трета безплатна, предоставена от същото място за настаняване. Целта на министерството е по този начин да се стимулират българите да преоткрият възможностите за почивка в България.

Насърчаването на вътрешния туризъм е във фокуса на приоритетите на туристическтото ведомство за 2019 г. Целта на допълнителната трета нощувка, която ще получават клиентите, е да се удължат активните зимен и летен сезон, както и да се разбие стереотипът за уикенд пътуванията с до 2 нощувки. По този начин туристите ще имат стимул да посетят по-отдалечени места, а хотелиерите – да посрещнат повече гости, надяват се от министерството.

Мениджърите и собствениците на места за настаняване в България, които желаят да са партньори на „Неочаквана ваканция“, трябва предварително да направят безплатна регистрация на специално разработения сайт www.neochakvanavakancia.bg и да създадат собствен профил. На интернет страницата на кампанията ще се зарежда списъкът с партньорските места за настаняване, от който потребителите ще могат да направят своя избор за почивка, заплащайки две нощувки и получавайки трета безплатно.

Related posts

Растежът на БВП за Централна и Източна Европа ще достигне до 2,4% през 2024 г.

Кризата в Червено море удължава доставките и увеличава разходите за българските предприятия

Schneider Electric започва изграждането на втория си високотехнологичен завод в България

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ