Стартира кандидатстването за Годишните награди в туризма

Срокът за подаване на кандидатури за участие е 20 октомври 2019 г.

Стартира четвъртото издание на Годишните награди в туризма. Кандидатури се подават онлайн на платформата www.tourismawards.bg. Там са описани подробно и всички условия, на които е необходимо да отговарят участниците. Срокът, в който желаещите могат да изпратят предложенията си, е 20 октомври 2019 г.

Претендентите, които отговарят на критериите, ще бъдат обявени на сайта на Наградите и за тях ще започне онлайн гласуването.

И тази година надпреварата ще се проведе в 16 категории, от които 6 професионални, 5 художествени и 4 специално предназначени за българските общини. Голямата награда „Изборът на българите“ традиционно ще бъде  определена сред всички туристически обекти, включени  в „100-те национални“ и „50-те малко познати места“.

Категория „Туристическа атракция/обект“ е допълнена и надградена. Наименованието ѝ се променя в „Туристическа атракция/обект и устойчивост на инвестицията“. Така обхватът й се разширява, като се включват критерии за устойчивост в работата и управлението на обектите.

Онлайн вот ще определи носителите на награди във всяка категория. Всеки може да гласува еднократно за един участник в рамките на една категория (отчита се едно гласуване от всеки IP адрес), като може да се подкрепи кандидат от всяка категория.

Ще се следи внимателно да не се допуска манипулиране и нерегламентирано генериране на гласове, като опити за намеса ще повлияят негативно за класирането на съответния кандидат, предупреждават от министерството на туризма.

Наградените ще бъдат обявени на официална церемония в София на 16 декември. 

Категориите, за които може да се подават заявления за участие, са:

  •       „Туристическа атракция/обект и устойчивост на инвестицията“;
  •       „Туристическо събитие“;
  •       „Духът на България“;
  •       „Специализиран туризъм“;
  •       „Иновация“;
  • .     „Журналистически материал на тема туризъм в България в печатна медия“;
  •       „Журналистически материал на тема туризъм в България в онлайн медия“;
  •       „Журналистически материал на тема туризъм в България в интернет блог“;
  •       „Журналистически материал на тема туризъм в България в радио“;
  •       „Журналистически материал на тема туризъм в България в телевизия“;
  • .     „Община за планински туризъм“;
  • .     „Община за морски туризъм“;
  •       „Община за балнео- и СПА туризъм“;
  •       „Община за културно-исторически туризъм“.

 

Снимка: Министерство на туризма 

Related posts

Растежът на БВП за Централна и Източна Европа ще достигне до 2,4% през 2024 г.

Кризата в Червено море удължава доставките и увеличава разходите за българските предприятия

Schneider Electric започва изграждането на втория си високотехнологичен завод в България

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ