• ДЗИ въвежда изцяло дигитализирана обработка на щети по имуществени застраховки

    ДЗИ въвежда изцяло дигитализирана обработка на щети по имуществени застраховки

    Компанията ще изплаща щети до 48 часа след потвърждение от клиент

    ДЗИ въвежда изцяло дигитализирана обработка на щети по имуществени застраховки

    ДЗИ въвежда изцяло дигитализиран процес за обработката на щети по имуществени застраховки „Комфорт за дома“ и „Комфорт за бизнеса“, позволяващ значително оптимизиране на времето за получаване на обезщетение, както и премахване на неудобствата с подаване на документи на хартия и посещение на офис. С лансирането на уникалната услуга ДЗИ затвърждава лидерската си позиция на пазара, с 31% от имуществените застраховки. Сред основните предимства е ясното обявяване на условията на застраховките и коректното изплащане на предявяваните щети.

    „Бърза писта“ е изцяло дигитализиран процес по обработка на имуществени щети, който се управлява през онлайн система без нужда от сваляне на приложения и при който не е необходимо посещаване на офис и извършване на оглед на място. Дигиталната процедура позволява на клиентите да получат плащане до 48 часа след потвърждение на декларираното събитие и установените увреждания. 

    За да се възползва от иновативния процес за изплащане на щети, клиентът трябва да подаде уведомление за щета онлайн на https://e.dzi.bg/shteti или през контактния център на ДЗИ на телефон 0700 16 166. След като с него се свърже служител на компанията и потвърди, че щетата попада в критериите за услугата „Бърза писта“ клиентът ще получи линк, чрез SMS или е-mail, на който да качи снимки и банкова сметка, по която да бъде извършено плащането.

    Обхватът на услугата включва рискове като злоумишлени действия на трети лица, вандализъм и счупване на стъкла, природни бедствия и повреди от буря, градушка, проливен дъжд, наводнение, изтичане на вода и други. От процеса „Бърза писта“ могат да се възползват, както физически, така и юридически лица, за щети до 1000 лв. Клиентите следва да са с добра история на щетимост – да не за заявявали претенция и да не са получавали обезщетение за щети от същия риск в предходната година по предходна застрахователна полица при застрахователя.

    Няма етикети за тази новина

    Оценка на новината

    0