След като разгледахме как „времето на пазара“ и офертната цена, на която излизате на пазара могат да Ви генерират директни пари в джоба от продажбата на имот, време е да видим третия фактор, който ще Ви помогне да постигнете максимална продажна цена.
Както времето на пазара, така и първоначалната офертна цена имат една посока – това е крайния купувач. Целта е стратегията, която използва един продавач да привлече максимално количество купувачи. За да влезем в детайли, ще обясним идеята с концепцията за търга. Защо се използват търгове? За да се постигат по-добри продажни цени.
При имотите не е по-различно, с разликата, че търговете не са официално организирани, а по-скоро стратегията на продавача би могла да привлече много купувачи. До тук, в предишните две части на тази тема, показахме как създаваме атрактивен продукт като не му позволяваме да се застои на пазара и като го ценообразуваме спрямо пазара. Третата част от пъзела, която липса е разпространяването на тази информация до максимално количество хора. Когато много хора анализират информация, повечето от тях проявяват интерес. Когато собствениците говорят с повече заинтересовани страни, имат по-голям избор. Имат избор за продажна цена. Имат избор за условия по сделката. Имат избор за срок на сделката. Имат избор за начин на плащане (налични средства или използване на ипотечен кредит). Имат избор! Правото да избираш дава сила. Акумулирането на всички тези фактори, в края на сделката, могат да се измерят в размер на хиляди евро. И това само защото сме достигнали до много хора, което ни е дало възможност да избираме, вместо да приемем първата оферта, дошла след като сме престояли 5-6 месеца на пазара.
Как да стигнем до хиляди и десетки хиляди, за да получим правото да избираме? Приемаме, че ние имаме продукт и искаме да използваме всички медийни канали, с които хората консумират информация, за да достигнем до тях. Това се нарича „план за рекламиране на имот“. Много хора казват, че нямат нужда от него и могат да продадат без такъв план. Факт! Могат, но на каква цена? Готови ли сте да загубите 10 000 лева, защото сте решили да спестите 1 000 лева за добра рекламна стратегия, която да Ви даде избор?
Изборът дава сила! Бъдете силната част в една сделка и използвайте правилната стратегия.