• Facebook планира да изплати 1 млрд.долара до 2022 г. на определени потребители

    Facebook планира да изплати 1 млрд.долара до 2022 г. на определени потребители

    Това е един от начините, по които компанията се надява да привлече влиятелни лица за създаване на съдържание за своите платформи.

    Facebook планира да изплати 1 млрд.долара до 2022 г. на определени потребители

    Главният изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг обяви в сряда, че компанията планира да изплати 1 милиард долара до 2022 г. на потребители, които създават съдържание за нейните социални мрежи във Facebook и Instagram.

    Това е един от начините, по които компанията се надява да привлече влиятелни лица за създаване на съдържание за своите платформи, тъй като се конкурира с други популярни услуги, като TikTok.

    „Искаме да изградим най-добрите платформи, за да могат милиони създатели да изкарват прехраната си, затова създаваме нови програми, за да инвестираме над 1 милиард долара, за да възнаградим създателите за страхотно съдържание, което създават във Facebook и Instagram до 2022 г.“, написа Зукърбърг във Facebook. „Инвестирането в създатели не е ново за нас, но се радвам да разширя тази работа с времето.“

    Като част от тази инициатива, компанията планира да пусне нови бонус програми от сега до края на годината, които ще изплатят на създателите за постигане на конкретни етапи, се казва в изявление на Facebook.

    Сред предстоящите бонус програми е Reels Summer Bonus, който ще стартира през следващите седмици и ще плаща на американските потребители, които създават страхотно съдържание на Reels за Instagram. Reels е пълнофункционална, късометражна видео функция, която беше пусната от Instagram през 2020 г., за да се конкурира със съдържание от TikTok.

    Компанията заяви, че планира да пусне специални пространства в приложението си Instagram това лято и приложението Facebook тази есен, където създателите могат да отидат, за да научат за бонусите, за които могат да работят.

    През последните няколко месеца Facebook пуска нови инициативи за изплащане на пари на създатели като тактика за привличане на по-влиятелни потребители на социални медии към своите услуги.

    През юни, например, компанията обяви, че няма да вземе намаление на приходите, създадени от създателите за платени онлайн събития, абонаменти за фенове, значки и предстоящия независим новинарски продукт на Facebook, поне до 2023 г. И през април компанията обяви редица на нови програми за създатели,които им позволяват да правят пари чрез Instagram.

    facebook инвестиция Instagram

    Оценка на новината

    5.00