Марката Burberry обяви, че „прекроява“ бизнеса си. Чрез промените, които правят, британската фирма иска да избегне натиска на буксуващия пазар на луксозни стоки.
Брандът планира да намали със 100 милиона паунда годишните си разходи, а заедно с това да инвестира 10 милиона паунда тази година и по 25 милиона паунда през всяка следваща, за да подсили продажбите си на дребно, особено в интернет магазините. Мерките са взети заради лошите резултати от миналата година.
Статистиката показва, че от компанията са понижили своите продажби с 1% до 2,5 милиарда паунда. Самите те отчитат, че има спад в магазините им в Хонконг, които представляват 9% от глобалните продажби на марката.
От компанията твърдят, че всичко ще се промени, и тази година отново приходите ще започнат да растат. Това ще се разбере веднага след пускането на новата им колекция.