• 130 млн. лева са приходите на „Карлсберг България” за тази година

    130 млн. лева са приходите на „Карлсберг България” за тази година

    Над 130 млн. лв. се очаква да бъде приходът на „Карлсберг България”  до края на годината, което е 20% ръст в продажбите.

    130 млн. лева са приходите на „Карлсберг България” за тази година


    Над 130 млн. лв. се очаква да бъде приходът на „Карлсберг България”  до края на годината, което е 20% ръст в продажбите.

    Пазарният дял на компанията достига 27% за 11-те месеца на 2016г., а количеството продадени продукти се е увеличило с 26.6% в сравнение с миналата година, дават данни от Nielsen A/S.

    Местният бранд на „Карлсберг България”  –  „Шуменско” също отбелязва сериозен ръст. Пазарния дял на бранда достига 8.8% за последните 11 месеца. Успехът се дължи на новата „бомбичка”, която компанията пусна в продажба по случай своя юбилей.

    „Поехме голям риск, но успяхме да обърнем нагласите и да върнем на хората навика да пият бира от 330мл. в стъклена бутилка. Инвестицията на този проект е 4 млн. лв.” - казва бранд мениджърът на „Шуменско” - Теодор Несторов.

    Ръст на продажбите от 25% отбелязва и „Пиринско”.  Дялът ѝ на пазара достига 16.4%.„Пиринско” е лидер на бирения пазар и е най-предпочитаната бира в София.

    Tuborg и Budwaiser също отбелязват ръст, като той е най-висок при Budwaiser - цели 270%.

    „От стъпването си на българския пазар през 2004г. до сега. „Карлсберг България” е инвестирала 198 млн. лв. в двата си завода в Шумен и Благоевград и в развитието на българските си брандове.” - казва Деян Беко.

    Господин Братанов казва, че по данни на Nielsen A/S биреният пазар в България отчита най-високия си ръст до сега. Данните са от последните 11 месеца  и става въпрос за 6% ръст в обем и 7% в стойности.

    Консумацията на бира в домовете нараства с 8%, в търговските вериги  – с 18%, а в малките магазини с 4%.

    На така наречения „студен пазар” (заведения) количеството продадена бира спада  с 4%, но разликата с 2015г. не е никак голяма.

    По Черноморието също се отчита 14% повече продажби в сравнение с 2015г. Повече от половината продадени количества са отчетени в Пловдив и в столицата, а най-нисък ръст отбелязват в Северозападния регион.

    Данните на Nielsen A/S показват, че търсенето се базира също и на опаковкате. Кенчетата бира се продават с 26% нарастване в обем, а пластмасовите бутилки нарастват с 5%.

    Косумацията на бира в страната е около 74 литра на човек годишно.

    ръст в продажбите на бира Карлсберг България Carlsberg бирени компании

    Оценка на новината

    0