„Billa България“, една от най-големите компании в страната, занимаваща се в сферата на храните, представя новата си марка „Alnatura”. Новата линия включва 200 продукта във всички категории, включително бебешки храни.
Alnatura няма същия статут като другите собствени марки на Billa – Clever, Billa Premium и Billa. Компанията Alnatura е от 1984г. и е създадена в Германия. От тогава насам, марката поддържа добри високи позиции на пазара, а продуктите ѝ се продават в над 3900 частни и партньорски верига в Европа.
Всички суровини за продуктите на Alnatura се отглеждат органично. Екип от експерти разработва всеки продукт по предварително одобрени рецепти и чак след това производството започва.
„Продуктите от новата линия вече са в магазините на веригата, а цените им са под нивото на българските аналози.“, посочва Христо Атанасов, оперативен директор.
Собствените марки на Billa са генерирали около 5% от годишните продажби на компанията допреди 2 години и този ръст продължава.
„Започнахме с марка в нисък ценови клас и след това преминахме към преиум сегмента. Растежът е свързан с увеличение на продажбите на продукти с най-високо качество.“, коментират от веригата.
„Billa България“ обмисля да пусне още две собствени марки в бъдеще – Billa Easy и Billa Self Made като последната е насочена към храните, които се произвеждат на място – салати, сандвичи, хлебчета и др.
„Billa България” с нова биолиния
„Billa България“, една от най-големите компании в страната, занимаваща се в сферата на храните, представя новата си марка „Alnatura”. Новата линия включва 200 продукта във всички категории, включително бебешки храни.