Lidl България спечели 7 отличия за високо качесто на продукти от собствената им марка.
Компанията беше отличена в категориите „Кисело мляко”, „Сладолед”, „Шоколад”, „Препарари за почистване на дома”, „Продукти за лична хигиена” и „Кисело мляко”, а в основната категория „Символ за най-високо качество на продукти със собствена марка”, компанията беше големият победител.
Проучването беше проведено от швейцарската организация ICERTIAS (International Certification Association GmbH) и в него участваха 1200 потребители. Основният въпрос, задаван на потребители е „Какво бихте купили и ползвали, ако водещ критерии е качеството?”. Lidl България печели най-много гласове в шесте категории и е безапелационен избор на потребителите.
Lidl e част от немската Schwarz-Gruppe и е една от най-големите хранителни вериги в Европа. В България Lidl открива първите си 14 магазина в един и същи ден през 2010г. В момента в страната имa 83 магазина и над 2000 служители.
В края на 2016г. Lidl България спечели награда и от Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България и списание „Икономика” в категория „Услуги и търговия”.
От 2010г. насам Lidl е един от лидерите на пазара на хранителни стоки и една от компаниите с най-добро съотношение качество-цена.
Lidl България печели седем отличия за най-високо качество
Lidl България спечели 7 отличия за високо качесто на продукти от собствената им марка.