„Карлсберг груп“ обяви 5% органична оперативна печалба за 2016г. Инвестирания капитал на компанията за изминалата година е с 9,2% възвращаемост. Най-голям дял от печалбата са генерирали продажбите в Западна Европа – 54%, но и останалите географски пазари на компанията – Азия и Източна Европа се представят добре.
„Карлсберг България“ е увеличила производството си с 24,8% в страната. Пазарният дял също е нарастнал с 4,1 пункта, стигайки до 26,8 на сто. Най-продаваната бира в страната остава „Пиринско“. Пазарният дял на компанията е 16,3%, а ръстът – 23% в обем.
„Шуменско“ също отчита ръст. Продажбите на марката са се увеличили с 31%, като това се дължи на юбилейната „бомбичка“ от 300 мл. „Шуменско“ е с пазарен дял от 8,8% в България.
55,5% в обем държи Somersby в пазара на сайдери в България.
България е част от региона на Западна Европа, който е най-добре развиващият се за „Карлсберг груп“.
"Карлсберг България" отчита ръст в пазарния си дял
„Карлсберг груп“ обяви 5% органична оперативна печалба за 2016г.