Линията „Родна стряха”, предлагана във веригата Lidl се радва на огромен интерес. По тази причина марката ще бъде развивана постоянно в следващите 6 месеца. Това обяви изпълнителният директор на Lidl България, Милена Драгийска.
Идеята на кампанията „Родна стряха” е различни български продукти да бъдат събрани под едно име. Откриването на линията допринася и за скок в продажбите на българските производители. Отчита се сериозен ръст (61%) при продажбата на млечни продукти. Месните продукти се продават с 37% след създаването на „Родна стряха”.
През февруари 2017г. е отчетен ръст от 174% в оборота на българските винопроизводители.
Ивона Панайотова, собственик на фирма „Венеца” , предлагаща халви и локуми, коментира че само през миналия месец, фирмата е надвишила оборота си за 2016г. Фирма „Еко Мес”, пък е произвела над 62 000 артикула за „Родна стряха” през февруари.
Освен, че производителите имат много по-добри условия за предлагане на българския пазар, имат и шансове да изнасят продукция към 15 страни. За момента всички производители, работещи с Lidl изнасят за поне една чужда страна.
Драгийска заяви, че компанията все още си партнира с производителите, които първи са започнали да произвеждат за нея. „В началото фирмите произвеждаха за нас само по един продукт. Сега повечето от тях произвеждат поне 10 продукта за Lidl”.
Компанията ще продължава да стимулира земеделието и производството на качествени храни в България, като търси нови партньорства с малки производители, за да попълни линията си „Родна стряха”.
Lidl България се радва на огромен успех с линията "Родна стряха"
Линията „Родна стряха”, предлагана във веригата Lidl се радва на огромен интерес.