• Смазващият мобилен бизнес на Lenovo поставя поглед върху пазара от висок клас

    Смазващият мобилен бизнес на Lenovo поставя поглед върху пазара от висок клас

    След появата на натиск от страна на третия по големина производител на мобилни телефони в света след придобиването на Motorola преди три години, китайската Lenovo Group разчита на тласъка на пазара.

    Смазващият мобилен бизнес на Lenovo поставя поглед върху пазара от висок клас

    След появата на натиск от страна на третия по големина производител на мобилни телефони в света след придобиването на Motorola преди три години, китайската Lenovo Group разчита на тласъка на пазара.

    Докато компанията, която се обединява с HP като най-големият производител на компютри в света, се върна към печалба през годината, до март загубите в смартфоните й се влошиха, тъй като маркетинговите разходи за нови продукти и ключовите разходи за компоненти се увеличиха.

    Проблемът с телефоните на групата започна след придобиването на Motorola Mobility от Google за 2,9 милиарда долара през 2014 г., но все пак опита да се бори да интегрира активите. Това, съчетано с ожесточена конкуренция от страна на производителите от по-нисък клас в родната си база в Китай, като например Xiaomi и Oppo, регистрира глобалната си позиция до номер 8 през 2016 г.

    Lenovo е изправена пред най-тежката си битка в родната си база в Китай. Доставките на вътрешния пазар намаляха с 80% на годишна база или с 55% през първото тримесечие на 2017 г., според данните на Canalys.

    Lenovo е четвъртият най-голям производител на смартфони в Индия, с 9,5% пазарен дял, който се сравнява със Samsung, която е на първо място с 28,1, според IDC.

    Макар да е изправена пред нарастваща конкуренция от страна на новопостъпилите Oppo и Vivo, се радва на добра лоялност към марката.

    смартфони Lenovo Конкуренция OPPO Vivo

    Оценка на новината

    0