Amazon постигна завидни резултати при търговията на дребно през изминалата година. Компанията притежава 44% от всички онлайн покупки в САЩ, като същевременно формира 4% от общите продажби на дребно в страната.
Според специалистите най-бързо увеличаващите се групи на Amazon.com през 2017 г. са били луксозните продукти за красота, които са отчели увеличение в размер на 47%, стоки за съхранение- 38%, хранителни стоки- 33% и мебели - 33%.
Най-голям дял от продажбите в Amazon са постъпили от подразделението за потребителска електроника на компанията, което включва лаптопи, слушалки и други компютърни компоненти. Най-печелившите категории пък са били дом и кухня, издания и спорт и отдих.
Според главният изпълнителен директор на One Click Retail Спенсър Милърбърг досегашната тенденция ще се запази и през 2018 г., а Amazon ще стане по-амбициозна с частните си марки, ще експериментира повече с Alexa, ще разшири Whole Foods и ще привлече нови потребители към членската си база на Prime.