• Младото поколение изпитва най-силна емоционална обвтрзаност към Apple и Youtube

    Младото поколение изпитва най-силна емоционална обвтрзаност към Apple и Youtube

    Младите хора, известни още като поколението милениуми изпитва силна емоционална обвързаност към компании като Apple, Disney и YouTube

    Младото поколение изпитва най-силна емоционална обвтрзаност към Apple и Youtube

    Проучванията сочат, че поколението милениуми е най-силно обвързано с Apple и Youtube, като се очаква до няколко години видеопорталът да спечели надпреварата.
    Съвременните млади хора за пристрастени към социалните мрежи, смартфоните и други ИТ достижения, без които животът ни днес не би бил същия.

    Най-силна емоционална обвързаност потребителите имат с Apple, сочат данните. Стратегията на компанията е да създава такива продукти и услуги, предназначени за използване изключително в нейната екосистема. На второ място се позиционира развлекателната компания Disney, следвана от видеопортала YouTube.

    Прогнозите сочат, че влиянието на Youtube предстои да нарастне и именно услугата на Google има шанса да заеме челното място в близките години.

    Брандове като Target, Amazon, Nintendo, Google, Xbox, Netflix и Whole Foods заемат следващите позиции.

    бизнес новини Apple потребители компании YouTube обвързаност

    Оценка на новината

    5.00