• FlixBus продължава да разширява дейността си

    FlixBus продължава да разширява дейността си

    Варна, Бургас и Слънчев бряг стават част от най-голямата мрежа за междунардони автобусни превози в Европа

    FlixBus продължава да разширява дейността си

    След като навлезе на българския пазар през месец март, FlixBus продължава да разширява дейността си в страната, добавяйки крайморски градове към мрежата си за автобусни превози на дълги разстояния. От 14 юни всеки ден започват да пътуват автобуси до Варна, Обзор, Слънчев бряг и Бургас.
    Европейският доставчик на транспортни услуги даде начало през втората половина на месец март на първите си ежедневни маршрути от София до Австрия, Унгария и Румъния. От средата на юни мрежата в България продължава да се разраства с ежедневни нови линии с нощни автобуси от Русе, Разград, Шумен, Варна, Обзор, Слънчев бряг и Бургас до Брашов, Плоещ и Букурещ.
    „Вярваме, че ключът към успеха е непрестанното развитие на предлаганите от нас възможности. Настоящото разширяване предоставя удобна връзка с българското Черноморие на разумни цени, която от своя страна ще увеличи още повече чуждестранния интерес към най-добрите летни дестинации в страната“, сподели Ласло Арани, регионален управляващ директор.
    Само с едно прекачване от основните за мрежата автогари в Букурещ, Будапеща или Виена българите могат да пътуват с FlixBus до повече от 15 държави в Европа, сред които Италия, Испания, Франция и Германия.

    FlixBus започва да предлага услугите си през 2013 г. и само за 5 години изгражда мрежа, обхващаща 27 държави в Европа. Дружеството постига това в сътрудничество с 300 регионални европейски превозвачи. След като промени сериозно пътуването на дълги разстояния в Европа, то пренася своя уникален бизнес модел в Съединените щати. На 31 май зелените автобуси поеха по пътищата на САЩ, по маршрути между градове като Лос Анджелис, Сан Франциско, Лас Вегас, Сан Диего и Финикс. Целта на FlixBus е да достигне 1000 пътувания всеки ден в САЩ до края на годината и планира да разшири портфолиото си в Европа с 30% в рамките на настоящата година, което означава да достигне до 350 000 пътувания всеки ден.

    Няма етикети за тази новина

    Оценка на новината

    5.00