• За планиране на пътуването с Air France е достатъчна само една гласова команда към Алекса

    За планиране на пътуването с Air France е достатъчна само една гласова команда към Алекса

    Клиентите на Air France, притежаващи Amazon Echo за гласов контрол, ще могат да се възползват безплатно от услугите на Aлекса.

    За планиране на пътуването с Air France е достатъчна само една гласова команда към Алекса

    От 13 юни, Air France ще предложи иновация - разпознаване на глас от виртуалния гласов асистент Алекса, разработен от Amazon и ще бъде една от първите авиокомпании, предлагащи тази функционалност. Независимо дали трябва да проверите стауса на вашия полет, да се консултирате за часовете на заминаване и пристигане или да разберете какви услуги се предлагат на борда, всичко това вече ще е възможно чрез виртуалния асистент Алекса.

    Клиентите на Air France, притежаващи Amazon Echo за гласов контрол, ще могат да се възползват безплатно от услугите на Aлекса.

    Как работи?

    Използването на Алекса е много просто. Поискайте да пусне музика, да прочете новините, да контролира къщата ви, ако е свързана, или дори да разкаже виц, Алекса прави това, което кажете. В дома или в офиса, Алекса е създаден, за да улесни живота на собственика си, като му помага да управлява своите ежедневни задачи, използвайки нищо повече освен гласа си.

    За да използвате уменията на Алекса, просто следвайте следните стъпки:

    1. Изберете Skills, директно от приложението Alexa, от магазина Alexa Skills или от www.amazon.fr/skills.

    2. Активирайте Skills. Кликнете върху "Активирай" или кажете "Алекса, отворете Air France".

    3. Използвайте Skills - просто задайте въпрос.

    Няколко примера, които да ви помогнат да започнете:

    "Алекса, попитайте Air France за статуса на моя полет до Токио", "Алекса, попитайте Air France за продължителността на полет AF008", "Алекса, попитайте Air France от кой терминал излита полет AF1234 " или "Алекса, питайте Air France дали има Wi-Fi на борда на полет AF348 ". Това са някои от въпросите, които клиентите могат да зададат, използвайки устройството за гласови команди.

    Няма етикети за тази новина

    Оценка на новината

    5.00