• Tеодор Несторов е новият Маркетинг директор на Карлсберг България

    Tеодор Несторов е новият Маркетинг директор на Карлсберг България

    Той ще отговаря за планирането и реализацията на цялостната маркетингова стратегия на компанията в България

    Tеодор Несторов е новият Маркетинг директор на Карлсберг България

    Теодор Несторов има богат професионален опит в областта на маркетинга и комуникациите. Той е част от екипа на компанията от месец юли 2014 година. За последните четири години Теодор работи по различни успешни проекти, сред които лансиране на нови продукти и изграждане на стратегията на марката „Шуменско“. В резултат на ръководените от него програми, „Шуменско“ преобърна тенденцията в своето развитие - от спадаща към растяща марка - и постигна най-високите пазарни и финансови резултати за последните пет години.

    Преди Карлсберг България, Теодор има опит на различни маркетингови позиции в Монделийз България, където е отговарял за едни от най-големите марки и продуктови сегменти на пазара на шоколад и кафе в България.

    „Поемането на новата ми роля в Карлсберг България е голяма чест за мен. Вярвам, че имаме правилния маркетинг екип и правилната стратегия зад марките ни, за да реализираме пълния потенциал за растеж на Карлсберг България”, сподели новият маркетинг директор.

    Теодор Несторов има бакалавърска степен по Бизнес Администрация в City Collage Thessaloniki (affiliated institution of the University of Sheffield) и магистърска степен по Стратегически Маркетинг в  Birmingham University.

    Няма етикети за тази новина

    Оценка на новината

    5.00