Visa, дългогодишен световен спонсор на Олимпийските игри и партньор на олимпийското движение, и Международният олимпийски комитет (МОК) обявиха продължение на спонсорството на Visa до 2032 г. Като част от обхвата на партньорството Visa ще продължи да подкрепя също Международния параолимпийски комитет (IPC) и Параолимпийските игри.
„От 1986 г. насам Visa въвежда последните иновации за разплащания и дигитални преживявания по време на Олимпийските игри, като същевременно помага на спортистите в стремежа им да постигнат отлично представяне, каза Ал Кели, главен изпълнителен директор на Visa Inc. С продължаването на партньорството си с олимпийското движение и Олимпийските игри до 2032 г. ще гарантираме, че следващото поколение спортисти, фенове, картодържатели и клиенти ще могат да извлекат повече от олимпийското си преживяване и да бъдат част от движение, което вдъхновява и обединява всички нас, в стремежа ни да постигнем велики неща.“
Президентът на МОК Томас Бах заяви: „Щастливи сме от това разширяване на партньорството ни, защото Visa е един от основателите на нашата основна спонсорска програма. Партньорството ни с Visa демонстрира споделен ангажимент към наследството на Олимпийските игри и глобалното олимпийско движение. Visa винаги е била движеща сила за иновациите в света. От името на МОК, националните олимпийски комитети по света и самите спортисти бих искал да благодаря на Visa и на нейните клиенти и партньори за ангажираността им до Олимпийските игри през 2032 г.“
Visa, съосновател на спонсорската програма „Олимпийските партньори“ (TOP), непрекъснато предоставя новаторски платежни решения за всяка игра. В подновяването на спонсорството си, Visa е ангажирана да работи с националните олимпийски комитети, за да гарантира развитието на дигиталните разплащания в приемащата страна не само по време на самите олимпийски игри, но и преди и след тях.
„Visa осигурява сигурен и бърз начин за разплащания при търговци, в международен план и с различни валути, а Олимпийските игри предоставят несравнима възможност да популяризираме марката Visa както на местно ниво, така и в световен мащаб“, каза Лин Бигар, главен директор Маркетинг и комуникации във Visa Inc.
Visa ще продължи да използва глобалния обхват на Олимпийските игри, за да постигне важни стратегически бизнес цели като по-широкото приема на електронни разплащания и увеличаване на предпочитанията на потребителите към продуктите на Visa. Компанията ще продължи да предоставя изключителни предимства на своите клиенти, партньори и посетители на Олимпийските игри, които включват от ексклузивни права на спортните съоръжения до уникални преживявания в дигитални и други платформи.