Независимата агенция CBN - Pannoff, Stoytcheff & Co, специализирана в изготвянето на бизнес проучавания, започва работа по новата B2B база данни с глобалните малки в България - „Leading Global Brands in Bulgaria by CBN", съобщиха от организацията.“ Става въпрос за B2B база данни с глобалните марки в производството, търговията и услугите позиционирани в България, с годишни продажби за над 1 млн. долара.
Хиляди глобални марки са позиционирани в сферите на производството, услугите и търговията в България, уточняват от CBN. По техни данни, световни брандове присъстват във всички 18 индустрии, 81 индустриални сектора и над 500 конкретни бизнеса в страната.
От CBN дават пример с 10 водещи глобални марки от търговията с облекло у нас с приход над 1 млн. долара:
БЕРШКА БЪЛГАРИЯ
ЕЙЧ ЕНД ЕМ ХЕННЕС ЕНД МАУРИЦ
ЗАРА БЪЛГАРИЯ
КЕНВЕЛО БЪЛГАРИЯ
МАСИМО ДУТИ БЪЛГАРИЯ
НЮ ЙОРКЪР БЪЛГАРИЯ
ПЕЕК И КЛОППЕНБУРГ
СТРАДИВАРИУС БЪЛГАРИЯ
ПУЛ ЕНД БЕЪР БЪЛГАРИЯ
МАНГО БЪЛГАРИЯ
ТОМ ТЕЙЛЪР СОФИЯ
Едно от възможните приложения на B2B базата „Leading Global Brands in Bulgaria by CBN“ е директният маркетинг на иновативни и технологични продукти и услуги, изтъкват от агенцията.