• Ще прибегне ли Netflix до използване на реклами?

    Ще прибегне ли Netflix до използване на реклами?

    С повишаване на конкуренцията анализатор от Wall Street съветва Netflix да предложи по-евтина услуга, поддържана от реклами

    Ще прибегне ли Netflix до използване на реклами?

    Ръководителите на Netflix многократно са заявявали, че компанията няма да пуска реклами, за да генерира повече приходи. Но с повишаване на конкуренцията един анализатор на Wall Street смята, че Netflix трябва да предложи по-евтина услуга, поддържана от реклами.
    Акциите на Netflix (NFLX) паднаха с повече от 2% във вторник, след като анализаторът на Needham Лаура Мартин понижи акциите до "по-нисък резултат" - по същество рейтинг "продава".
    Мартин каза, че ако Netflix запази цените си там, където са в момента - в диапазон от 9 до 16 долара на месец, компанията ще загуби 4 милиона абонати в Съединените щати през следващата година.

    Тя съветва компанията да предложи опция, която струва само около 5 до 7 долара на месец и разполага с рекламен блок от около шест до осем минути на час.

    Мартин твърди, че подобна услуга би могла да помогне за отблъскване на съществуващата конкуренция от Disney +, Amazon Prime TV, Apple +, Hulu и CBS All Access и нови заплахи от HBO Max и Pecast на Comcast на AT&T, които ще стартират през 2020 г.
    Тези конкуренти вече таксуват много по-ниски цени за своите поточни планове, между 5 и 7 долара. Разбира се, повечето от тях нямат библиотеки със съдържание толкова обширни, колкото тези на Netflix, но и конкурентите имат свои собствени популярни предавания.
    Disney (DIS), например, има шоуто "The Mandalorian" от "Междузвездни войни", което се превърна в поп културен феномен благодарение на характера си "Baby Yoda". Disney таксува само 6,99 долара на месец за Disney +, а също така има безплатна едногодишна оферта за много клиенти на Verizon.
    Apple (AAPL) току-що получи три номинации за Златен глобус за оригиналната си програма „The Morning Show“.  Apple TV + струва само $ 4,99 на месец.
    Netflix не беше незабавно потърсен за коментар, когато беше попитан дали ще вземе предвид идеята на Мартин за създаване на по-евтино ниво с реклами.
    Изпълнителният директор на Netflix Рийд Хейстингс, шефът на съдържанието Тед Сарандос и други висши мениджъри продължават да твърдят, че услугата си струва първоначалната цена предвид популярни оригинални предавания и филми.
    Все пак Мартин каза в доклада си във вторник, че се притеснява, че Netflix може да загуби международни абонати, след като Disney и други медийни компании пуснат глобални версии на своите стрийминг услуги.
    "Вярваме, че Netflix трябва да добави втора услуга, която е на ниска цена", каза тя в доклада. "Нивото на първокласни цени на Netflix от 9 до 16 долара на месец е неустойчиво."
    Мартин също отбеляза, че Netflix позволи да изгуби много популярно съдържание, което отиде при неговите конкуренти.. Голяма част от собствените маркови филми и шоу програми на Дисни - както и съдържание от Marvel, Pixar и Star Wars - са в процес на работа на преместване в Disney +.

    Инвеститорите също започват да се притесняват. Въпреки че акциите на Netflix продължават да бележат увеличение с 11% тази година, акциите са по-ниски с над 20% спрямо 52-седмичния им връх.
    Netflix е и най-лошият представител на така наречените акции на FAANG - Facebook, Apple, Amazon (AMZN), Netflix и Google собственик Alphabet - тази година. Акциите на Disney засипаха и Netflix. Те скочиха с 33% през 2019 година.

    реклами акции компании икономика приходи Конкуренция Netflix по-ниски цени

    Оценка на новината

    0