• ДЗИ предлага на онлайн услуги и възможности за дистанционно плащане на вноски

    ДЗИ предлага на онлайн услуги и възможности за дистанционно плащане на вноски

    Застрахователната компания удължава срока за завеждане на претенции от 7 дни на 1 месец за Гражданска отговорност, КАСКО+ и имуществени застраховки

    ДЗИ предлага на онлайн услуги и възможности за дистанционно плащане на вноски

    Като част от най-голямата банково-застрахователна група в България, КВС Груп, ДЗИ поставя на първо място здравето и сигурността на своите клиенти и служители. С цел гарантиране на максимална сигурност и намаляване на необходимостта от физически контакт, клиентите могат да се възползват от алтернативни методи за плащане на вноски по застрахователни полици и да известят дистанционно за настъпило застрахователно събитие.

    Плащането на вноски е налично за извършване по всички изброени начини: чрез онлайн плащане на сайта https://e.dzi.bg/plastania-na-vnoski; чрез паричен превод през мобилно или онлайн банкиране; чрез приложението за мобилно банкиране ОББ Мобайл или UPay; чрез системата на ePay.bg и като превод от работна заплата.

    Като допълнителна мярка за облекчаване, клиентите на ДЗИ имат право на 1 месец гратисен период, в който може да бъде разсрочена вноската по издадена от ДЗИ полица „Живот“.

    ДЗИ удължава и срока за деклариране и завеждане на застрахователни претенции по застраховки „Гражданска отговорност“, „Каско“, „Комфорт за дома“ и „Комфорт за бизнеса“ от 7 дни на 1 месец от датата на настъпване на застрахователното събитие.

    Що се касае до подаване на известия по щети, клиентите могат да направят това и дистанционно на https://e.dzi.bg/shteti или на телефонен номер 0700 16 166. Създадена е необходимата организация за подаване на известие за настъпило застрахователно събитие по застраховка „Каско+“ и застраховка „Имущество“ в ДЗИ.

    За подаване на претенция по имейл е необходимо всички изискуеми документи да бъдат сканирани и изпратени на имейл life.bo.claims@dzi.bg – за застраховки „Живот“, рискови застраховки „Живот“ и застраховки „Злополука“ или на имейл health.claims@dzi.bg за застраховки „Комплексна медицинска помощ“ и „Добро здраве“.

    Проверка на статус по щета е възможна на https://e.dzi.bg/web/guest/check-claim – чрез сайта клиентът може дистанционно да провери какъв е статусът на вече подадена претенция за щета в ДЗИ, като въведе номера на заведената щета и на застрахователната си полица.

    Изцяло дигитално решение е създадено и във връзка с получаване на оферта за цена на застраховка - на https://e.dzi.bg/ клиентите разполагат с възможност да направят запитване за оферта за застраховка „Имущество“, „Каско“ и „Гражданска отговорност“.

    Допълнителна информация може да бъде получена от контактния център на ДЗИ, на телефонен номер 0700 16 166 и на корпоративния сайт на компанията www.dzi.bg.

    Няма етикети за тази новина

    Оценка на новината

    0