• Beyond Meat постави на фокус продажбите на дребно

    Beyond Meat постави на фокус продажбите на дребно

    Нетните приходи на компанията достигнаха над 113 милиона долара.

    Beyond Meat постави на фокус продажбите на дребно

    През последното тримесечие Beyond Meat измести фокуса си от сектора на хранителните услуги и обърна поглед към бизнеса на дребно. Това е стимулирало рекордни продажби, сподели главният изпълнителен директор на компанията - Итън Браун

    Компанията се принуди да направи драстични промени в крайните си пазари, заради пандемията COVID-19. Браун сподели, че бизнесът на алтернативният производител на месо е разделен наполовина между хранителните магазини и заведенията бързо хранене. 

    "Продуктите на Beyond Meat вече могат да бъдат намерени в 112 000 магазина в световен мащаб", допълни Браун.

    Веганският производител на месо се стреми да се възползва от стимула на продажбите на дребно, тъй като сега все повече хора посещават хранителните магазини и готвят у дома, отколкото преди години. 

    Компанията отчете загуби около 10,2 милиона долара за тримесечието, приключило на 27 юни. Тези загуби бяха по-големи от това, което компанията отчете година по-рано.

    За последното тримесечие Beyond Meat е отделила 5,9 милиона долара за пренасочване на своите продукти от ресторантите до супермаркетите.

    „Проникването на нашите продукти в домакинствата и търговията на дребно е нараснало с 40% от януари до днес. Това е забележително увеличение", отбеляза още Итън Браун.

    продажби на дребно Beyond Meat Итън Браун

    Оценка на новината

    0