През последното тримесечие Beyond Meat измести фокуса си от сектора на хранителните услуги и обърна поглед към бизнеса на дребно. Това е стимулирало рекордни продажби, сподели главният изпълнителен директор на компанията - Итън Браун.
Компанията се принуди да направи драстични промени в крайните си пазари, заради пандемията COVID-19. Браун сподели, че бизнесът на алтернативният производител на месо е разделен наполовина между хранителните магазини и заведенията бързо хранене.
"Продуктите на Beyond Meat вече могат да бъдат намерени в 112 000 магазина в световен мащаб", допълни Браун.
Веганският производител на месо се стреми да се възползва от стимула на продажбите на дребно, тъй като сега все повече хора посещават хранителните магазини и готвят у дома, отколкото преди години.
Компанията отчете загуби около 10,2 милиона долара за тримесечието, приключило на 27 юни. Тези загуби бяха по-големи от това, което компанията отчете година по-рано.
За последното тримесечие Beyond Meat е отделила 5,9 милиона долара за пренасочване на своите продукти от ресторантите до супермаркетите.
„Проникването на нашите продукти в домакинствата и търговията на дребно е нараснало с 40% от януари до днес. Това е забележително увеличение", отбеляза още Итън Браун.