Приходите от онлайн игрите, един от най-важните бизнеси на Tencent, са нараснали с 40% - до 38,29 милиарда юана. Това е по-бърз ръст от очаквания за първото тримесечие на 2020 г.
Дивизията за онлайн игри получи тласък благодарение на мобилните игри като "Peacekeeper Elite" и "Honor of Kings", които помагаха да се компенсира намалението на продажбите на компютърни игри. Приходите от игри за смартфони достигнаха 35,99 милиарда юана, което е 62% на годишна база, докато тези от компютърни игри паднаха над 6% спрямо предходната година.
„В международен план нашите MAU (месечни активни потребители) нарастнаха значително", съобщиха от компанията.
Китайският технологичен гигант заяви, че ръстът на приходите се дължи на "увеличените средни дневни транзакции и стойността на транзакция, от управлението на богатството, както и от облачните услуги в резултат на по-голямото потребление на публичения облак."
Междувременно приходите от реклама от онлайн са нараснали с 13% на годишна база или 18.55 милиарда юана спрямо очакванията от 20.27 милиарда юана, според оценките на Refinitiv. Темпът на растеж също е по-бавен в сравнение с първото тримесечие на 2019 г.
Приходите от реклама са намалели с 25%. Това е свързано с рекламата на услугата за стрийминг - Tencent Video.
„Намалението на рекламните приходи се дължи предимно на слабото търсене на Tencent Video на фона разразилата се пандемия COVID-19“, посочиха от Tencent.