Глобалният доставчик на транспортни услуги FlixBus и добре познатата българска автобусна компания Карат-С обявиха официално началото на своето партньорство. На 01.10.2020 г. първите обединени автобусни линии в рамките на новото сътрудничество поемат на път. В рамките на новото споразумение има над 15 директни международни връзки от София, които вече са част и от мрежата на FlixBus.
Пътниците могат да избират между дестинации в Австрия и Германия, до градове като Санкт Пьолтен, Линц, Инсбрук, Нюрнберг, Щутгарт, Кьолн, Дюселдорф, Дортмунд, и др. Билетите са на разположение на уебсайта на FlixBus, мобилното приложение FlixBus и в близо 30000 офлайн точки в Европа. По-късно през октомври се очаква допълнителни дестинации до Чехия да обогатят общото предложение на компаниите.
За сега автобусите ще запазят оригиналното си брандиране, но ще имат стикер "В сътрудничество с FlixBus", за да могат да бъдат по-лесно разпознаваеми. За комфорта на пътниците автобусите на Карат-С и FlixBus имат седалки с удобно пространство за краката, електрически контакти и WC. "Щастливи сме винаги, когато намерим утвърдени местни партньори, с които можем да осигурим достъп до мобилността, така както е позната в Западна Европа на още повече хора. Благодарение на глобалния обхват на FlixBus и технологичните решения и богатия опит на Карат-С на местния пазар, ние сме уверени, че сътрудничеството ще бъде от полза и за двете страни", каза Ласло Арани, регионален управител на FlixBus. "Фокусирани сме върху развитието на нашите услуги, стараем се да бъдат в крак с бързо развиващите се технологии. Това е и причината Карат-С да инвестира в дигитализация и иновации през последното десетилетие. Тук виждаме нашата обща мисия с FlixBus – да осигурим както безопасен и удобен транспорт, така и да предложим удобни и лесни за използване дигитални услуги. " – добави Мирослав Столарски, директор Международно развитие в "Карат-С."
Бизнес моделът на FlixBus се основава на международно уникално сътрудничество с местните бизнеси. Технологиите и духът на стартъпа се срещат с традициите и качеството на местните МСП и създават ново поколение услуги в сферата на международния транспорт на пътници. По време на седемте си години на работа, FlixBus изгражда сътрудничество с 500 партньори в световен мащаб. FlixBus се грижи за технологичните решения, за да оптимизира услугата по най-добрия възможен начин, както и за маркетинга и продажбите, а местните партньори са отговорни за ежедневната работа на автобусите. По този начин стартъпът успява да създаде най-голямата междуградска автобусна мрежа в Европа.
Чрез партньорството на FlixBus с Карат-С - първият лицензиран превозвач за международен транспорт в България, който оперира на българския и международния пазар вече близо 30 години, ще бъдат поставени нови стандарти на местния пазар.
"Надяваме се, че в бъдеще ще можем да удължим това първоначално споразумение с Карат-С и да предоставим още повече възможности за пътуване заедно." – добави Ласло Арaни.
FlixMobility е млад доставчик на мобилност, предлагащ нови алтернативи за удобно, достъпно и екологично пътуване чрез марките FlixBus и FlixTrain. Благодарение на уникален бизнес модел и иновативна технология, стартъпът бързо установи най-голямата европейска автобусна мрежа за дълги разстояния и пусна първите зелени влакове за дълги разстояния през 2018 г., както и пилотен проект за изцяло електрически автобуси в Германия и Франция. От 2013 г. FlixMobility промени начина, по който над 100 милиона души пътуват из Европа и създаде хиляди нови работни места в индустрията за мобилност.
През 2018 г. FlixMobility стартира FlixBus USA, за да внесе тази нова алтернатива за пътуване в САЩ. От места из цяла Европа и Съединените щати, Flix-екипът се занимава с разработване на технологии, планиране на мрежата, контрол на операциите, маркетинг и продажби, управление на качеството и непрекъснато разширяване на продукта. Ежедневното планирано обслужване и зеленият флот на FlixBus се управляват от автобусни партньори от регионални МСП, докато FlixTrain работи в сътрудничество с частни влакови компании.
Чрез тези партньорства, иновациите, предприемаческия дух и силната международна марка срещат опита и качеството на традицията. Уникалната комбинация от технологичен стартъп, платформа за електронна търговия и класическа транспортна компания позиционира FlixMobility като лидер срещу големите международни корпорации, променяйки трайно европейския пейзаж на мобилността.
Други новини и снимки на компанията могат да бъдат намерени в нюзрума. www.flixbus.com/company