• Netflix ще инвестира близо 500 милиона долара за разработване на ново съдържание в Южна Корея

    Netflix ще инвестира близо 500 милиона долара за разработване на ново съдържание в Южна Корея

    Netflix разкри, че към края на миналата година услугата за стрийминг има 3,8 милиона платени абонати в Южна Корея.

    Netflix ще инвестира близо 500 милиона долара за разработване на ново съдържание в Южна Корея

    Netflix заяви, че ще похарчи 500 милиона долара тази година за филми и сериали, произведени в Южна Корея, за да разшири нарастващото си съдържание от страната.

    Корейски режисьори и звезди се събраха в Сеул, където американският гигант за стрийминг обяви своите инвестиционни планове и също така прегледа изображения от предстоящия си списък с местни езикови сериали.

    Netflix разкри, че към края на миналата година услугата за стрийминг има 3,8 милиона платени абонати в Южна Корея.

    През последните пет години - от 2015 до 2020 г. - Netflix инвестира 700 милиона щатски долара, за да разшири своето корейско съдържание и създаде две специално построени производствени мощности в страната. Освен придобиването на права върху съществуващо корейско съдържание, Netflix е направил над 80 оригинални предавания и филми на местно ниво, включително популярния зомби трилър „Кралство“ от създателя Ким Ън Хи.

    През последните две години видяхме как светът се влюбва в невероятно корейско съдържание, произведено в Корея и гледано от света в Netflix, каза Тед Сарандос, съ-изпълнителен директор и главен директор по съдържанието в Netflix, чрез видео в събитието.

    През последните години южнокорейското кино придоби международно значение. Кинорежисьорът Бонг Джун-хо извоюва световна слава миналата година, когато аплодираният от него критик филм „Паразит“ доминира в сезона на наградите. 

    Netflix от своя страна насочи вниманието си към Азиатско-Тихоокеанския регион през последните години, тъй като растежът на новите абонати в други части на света се забави поради много хора, които вече са платили членство.

    Стрийминг гигантът залага големи пазари като Южна Корея, Индия и целия регион на Югоизточна Азия, за да стимулира бъдещия си инерционен растеж. Netflix е създал над 200 азиатски оригинални серии и филми от 2016 г. насам, според Сарандос.

    Към декември 2020 г. Netflix отчита повече от 25 милиона платени членства в Азиатско-Тихоокеанския регион в сравнение с над 200 милиона в световен мащаб.

    Южна Корея Netflix инвестиране в ново съдържание

    Оценка на новината

    0