Събитието е предназначено за компаниите, които имат зелени идеи, кампании, събития, инициативи или инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда.
Някои от основните критерии за оценяване, заложени в онлайн въпросника, са свързани с конкретни действия за намаляване на вредното въздействие от дейността на кандидатстващите, с проведената комуникационна кампания вътре в компанията и навън сред обществеността, както и с програми и дейности, свързани с използването на ресурси в компанията по начин, щадящ околната среда.
Интерес предизвикват и категориите извън основния панел. За тези награди се кандидатства с олекотен въпросник и включват широк спектър от категории като:
Зелена иновация във времена на пандемия, Зелено събитие, Зелена технология, Зелена образователна инициатива, Устойчиви политики във времена на пандемия, Иновация от рециклирани материали и много други.
В следващите дни можете да попълните своята заявка през сайта: https://green.b2bmedia.bg
Кандидатури се приемат до 30 април включително.