Amazon притежава огромен дял от онлайн продажбите в САЩ през 2017г.

Компанията притежава 44% от всички онлайн покупки в САЩ за изминалата година

Amazon постигна завидни резултати при търговията на дребно през изминалата година. Компанията притежава 44% от всички онлайн покупки в САЩ, като същевременно формира 4% от общите продажби на дребно в страната.

Според специалистите най-бързо увеличаващите се групи на Amazon.com през 2017 г. са били луксозните продукти за красота, които са отчели увеличение в размер на 47%, стоки за съхранение- 38%, хранителни стоки- 33% и мебели – 33%.

Най-голям дял от продажбите в Amazon са постъпили от подразделението за потребителска електроника на компанията, което включва лаптопи, слушалки и други компютърни компоненти. Най-печелившите категории пък са били дом и кухня, издания и спорт и отдих.

Според главният изпълнителен директор на One Click Retail Спенсър Милърбърг досегашната тенденция ще се запази и през 2018 г., а Amazon ще стане по-амбициозна с частните си марки, ще експериментира повече с Alexa, ще разшири Whole Foods и ще привлече нови потребители към членската си база на Prime.

 


 

 

Related posts

Висшият мениджмънт в компаниите не е подготвен за изкуствения интелект

Американската компания UKG стартира глобален иновационен хъб в България

Заради ИИ: SAP ще предприеме мащабно преструктуриране, което ще засегне 8000 служители

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ