Beyond Meat постави на фокус продажбите на дребно

Нетните приходи на компанията достигнаха над 113 милиона долара.

През последното тримесечие Beyond Meat измести фокуса си от сектора на хранителните услуги и обърна поглед към бизнеса на дребно. Това е стимулирало рекордни продажби, сподели главният изпълнителен директор на компанията – Итън Браун

Компанията се принуди да направи драстични промени в крайните си пазари, заради пандемията COVID-19. Браун сподели, че бизнесът на алтернативният производител на месо е разделен наполовина между хранителните магазини и заведенията бързо хранене. 

"Продуктите на Beyond Meat вече могат да бъдат намерени в 112 000 магазина в световен мащаб", допълни Браун.

Веганският производител на месо се стреми да се възползва от стимула на продажбите на дребно, тъй като сега все повече хора посещават хранителните магазини и готвят у дома, отколкото преди години. 

Компанията отчете загуби около 10,2 милиона долара за тримесечието, приключило на 27 юни. Тези загуби бяха по-големи от това, което компанията отчете година по-рано.

За последното тримесечие Beyond Meat е отделила 5,9 милиона долара за пренасочване на своите продукти от ресторантите до супермаркетите.

„Проникването на нашите продукти в домакинствата и търговията на дребно е нараснало с 40% от януари до днес. Това е забележително увеличение", отбеляза още Итън Браун.

Related posts

Alibaba обяви мащабни инвестиции в изкуствен интелект

Големи предприятия затварят заводите си в България

Тенденциите при корпоративните обучения: повече специализирани, по-голям принос за екипната култура

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ