eMAG обжалва решението на КЗК

За трети път Комисията за защита на конкуренцията санкционира eMAG, като този път на компанията се налагат 9 глоби. За нас това е решение, което не приемаме, тъй като е неправилно и необосновано.

За трети път Комисията за защита на конкуренцията санкционира eMAG, като този път на компанията се налагат 9 глоби. За нас това е решение, което не приемаме, тъй като е неправилно и необосновано.

Комисията е преценила, че eMAG е създал у потребителите очаквания, че в т.нар. Черен петък ще получат отстъпки в горната граница от 70%, посочени в кампанията, докато в действителност повечето стоки са били с отстъпка от 30 – 40%, а само 14 продукта са били намалени с 60 – 70%. Решението на КЗК по казуса е в обем от 121 страници. Санкцията е толкова голяма, защото по Закона за защита на конкуренцията при извършено нарушение тя може да стигне до 10% от оборота на фирмата за предходната финансова година.

"Ще обжалваме решението в българския съд и ще предприемем всички необходими действия да представим казуса пред Европейската комисия. Нашите адвокати считат, че имаме пълното основание да вярваме, че ще постигнем справедливост. Виждането ни е, че eMAG се санкционира за това, че предлага добри и атрактивни за пазара цени и същевременно качествени услуги, носещи ползи на потребителите – елементи от бизнеса ни, които активно комуникираме", казаха от компанията.

Related posts

Тенденциите при корпоративните обучения: повече специализирани, по-голям принос за екипната култура

Висшият мениджмънт в компаниите не е подготвен за изкуствения интелект

Американската компания UKG стартира глобален иновационен хъб в България

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ