Новини от България
и Света

Facebook се готви за наближаващите промени на Apple

Apple заяви, че промяната ще започне рано тази пролет.
Силата на Facebook
Facebook
Email

Apple заяви, че промяната ще започне рано тази пролет.

Изпълнителният директор на Facebook Марк Зукърбърг заяви, че е уверен, че социалната медийна компания „ще може да управлява“ предстоящата планирана актуализация на Apple за поверителност до iOS 14, която ще улесни потребителите на iPhone и iPad да блокират компаниите да проследяват дейността си по целеви реклами.

Предстоящите промени в поверителността на Apple ще информират потребителите за проследяване на идентификатора на устройството и ще ги попитат дали искат да го разрешат. Проследяването се основава на уникален идентификатор на устройство на всеки iPhone и iPad, наречен IDFA. Компаниите, които продават мобилни реклами, използват този идентификатор, за да помогнат за насочване на рекламите и да оценят тяхната ефективност.

Зукърбърг обясни, че промяната може да бъде от полза за Facebook, ако повече фирми решат да продават стоки директно чрез Facebook и Instagram.

„Възможно е дори да сме в по-силна позиция, ако промените на Apple насърчават повече бизнеси да извършват повече търговия на нашите платформи, като затрудняват използването на техните данни, за да намерят клиентите, които биха искали да използват техните продукти извън нашите платформи“, каза Зукърбърг.

Коментарите на Зукърбърг са най-оптимистичните изявления на Facebook за това как наближаващите промени в Apple могат да повлияят на рекламния бизнес на компанията.

През юли 2020 г. финансовият директор на Facebook Дейвид Уенър заяви, че промените в iOS 14 на Apple могат да навредят на способността на компанията за социални медии да насочва реклами към потребители, а през август 2020 г. компанията заяви, че промените могат да доведат до над 50% спад в нейната аудиторна мрежа рекламен бизнес, който представлява по-малко от 10% от нетните приходи на компанията. 

Facebook се подготви за наближаващите промени на Apple, като представи повече търговски продукти. Най-забележителното е, че през 2020 г. компанията за социални медии представи Facebook Shops и Instagram Shops. Тези функции позволяват на марките да изброяват своите продуктови каталози директно в най-популярните приложения на Facebook и да продават стоки директно във Facebook и Instagram.

Зукърбърг заяви, че вече Facebook има 1 милион активни магазина в своите услуги и 250 милиона души, които активно използват магазини.

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРИЕМАМ ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Използвате Adblock

Молим Ви да изключите Вашият Adblock - така помагате за развитието на нашият уебсайт. Благодаря!