Пощенска банка и Booking.com дават допълнителни отстъпки на клиентите си

Пощенска банка стартира партньорство с Booking.com.

Пощенска банка стартира партньорство с Booking.com. Новото сътрудничество цели да затвърди позициите на банката като един от лидерите на пазара на кредитни карти, който държи 20% пазарен дял. Пощенска банка се стреми да предоставя на клиентите си продукти и услуги, които им дават повече добавена стойност.

Booking.com е световен лидер в откриването и предлагането на изгодни оферти за настаняване. Новото партньорство ще даде на всички клиенти на Пощенска банка, притежаващи Visa или Mastercard, ще получават допълнителна отстъпка от 5% при всяка резервация през Booking.com, независимо дали резервацията е  България или в чужбина.

В Booking.com има над 1,2 млн. оферти за настаняване в хотели. Сайта не начислява резервационна такса, а ако откриете по-добра оферта от предложената от Booking.com разликата ще Ви бъде върната.

„Сега е сезон, в който се правят най-много резервации и ние вярваме, че тази допълнителна отстъпка е допълнително удобство. Гордеем се, че сме една от малкото банки в световен мащаб, разполагаща с такова партньорство.“, коментират от Пощенска банка.

През изминалата година плащанията с кредитни карти на резервации за хотели, коли под наем, ексурзии и други са се увеличили с 10%. Всъщност интересен факт е, че мъжете ползват доста по-често кредитните си карти за плащане на резервации и самолетни билети, докато жените пристъпват към това най-вече, за да пазаруват дрехи.

 

Related posts

Alibaba обяви мащабни инвестиции в изкуствен интелект

Големи предприятия затварят заводите си в България

Тенденциите при корпоративните обучения: повече специализирани, по-голям принос за екипната култура

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ