Сладкарница "Неделя" развива бизнеса си в Румъния

Българската сладкарница „Неделя“ ще покори и чуждестранни пазари.

Българската сладкарница „Неделя“ ще покори и чуждестранни пазари. В следващата една година, „Неделя“ ще отвори 16 нови обекта в Румъния. В Букурещ вече има 5 обекта на сладкарницата.

Освен това компанията се насочва и към пазарите в Австрия и Унгария. В момента в Румъния сладкарница „Неделя“ е на самообслужване, а персонала в обектите наброява едва 40 души. „Неделя“ работи и по нов стил в интериора, който вече е интегриран в Румъния, а скоро и българските потребители ще го видят.

Българската сладкарница стана хит в Румъния и затова компанията смята, че ще пожъне успех и в Австрия и Унгария. Не е ясно дали и там ще бъде запазен моделът на самообслужване, както е в северната ни съседка.

В България „Неделя“ е водеща в своята област. Обекти има в 8 големи града на страната, а служителите са повече от 300. Някои от най-добрите мениджъри на компанията в момента развиват пазара в Румъния.

Related posts

Alibaba обяви мащабни инвестиции в изкуствен интелект

Големи предприятия затварят заводите си в България

Тенденциите при корпоративните обучения: повече специализирани, по-голям принос за екипната култура

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ