„Т-Маркет“ се разраства

Веригата „Т-Маркет“ ще купи 12 от магазините на Penny Market. От компанията вече са депозирали искане в Комисията за защита на конкуренцията.

Веригата „Т-Маркет“ ще купи 12 от магазините на Penny Market. От компанията вече са депозирали искане в Комисията за защита на конкуренцията. През есента на миналата година, от „Пени“ обявиха, че се изтеглят от българския пазар и ще затворят всичките си 43 обекта.

След като сделката стане факт, „Т-Маркет“ ще разполага с над 60 обекта в страната. Така, те ще се конкурират с „Кауфланд“, които имат над 50 обекта, но по-голяма печалба за последните години. Амбицията на „Т-Маркет“ е да догони първенците по търговски обекти у нас- „Билла България“ и „Лидл“.

Благодарение на сделката, „Т-Маркет“ ще може да разшири своето влияние в Източна България, тъй като по-голямата част от магазините са ситуирани в западната част на страната и най-вече в столицата.  „Максима България“, която управлява магазините „Т-Маркет“, отчита повишение на приходите за миналата година с около 10%. По-високи са и приходите на компанията майка-Maxima Grup, която оперира в Прибалтийските републики, Полша и България.

В края на годината в компаниите работят над 30 хил. служители. От тях, около 1000 са заети в България.

Related posts

Тенденциите при корпоративните обучения: повече специализирани, по-голям принос за екипната култура

Висшият мениджмънт в компаниите не е подготвен за изкуствения интелект

Американската компания UKG стартира глобален иновационен хъб в България

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ