• Walmart тихо се готви да влезе в метавселената

    Walmart тихо се готви да влезе в метавселената

    Kомпанията заяви, че ще предложи на потребителите виртуална валута, както и NFT.

    Walmart тихо се готви да влезе в метавселената

    Изглежда, че Walmart се впуска в метавселената с планове да създаде своя собствена криптовалута и колекция от незаменими токени или NFT.

    Голямият търговец на дребно подаде няколко нови търговски марки в края на миналия месец, които показват намерението му да произвежда и продава виртуални стоки, включително електроника, декорации за дома, играчки, спортни стоки и продукти за лична хигиена. В отделна заявка компанията заяви, че ще предложи на потребителите виртуална валута, както и NFT.

    Според Службата за патенти и търговски марки на САЩ, Walmart е подала заявките на 30 декември. Общо са подадени седем отделни заявления.

    В изявление Walmart отбеляза, че „непрекъснато проучва как нововъзникващите технологии могат да оформят бъдещото пазаруване“. Той отказа да коментира конкретните заявки за търговски марки.

    „Ние тестваме нови идеи през цялото време“, споделиха от компанията. „Някои идеи се превръщат в продукти или услуги, които стигат до клиентите. А някои тестваме, повтаряме и се учим от тях."

    Откакто Facebook обяви, че променя името на компанията си на Meta, като сигнализира за амбициите си извън социалните медии, бизнесите бързат да разберат как ще се впишат във виртуалния свят.

    Nike подаде множество заявления за търговски марки в началото на ноември, които визуализираха плановете му за продажба на виртуални маркови маратонки и облекло. По-късно същия месец той заяви, че се обединява с Roblox, за да създаде онлайн свят, наречен Nikeland. През декември той купи компанията за виртуални маратонки RTFKT (произнася се като „артефакт“) за неразкрита сума.

    Gap също започна да продава NFT на своите емблематични суичъри с лого. Производителят на облекло заяви, че неговите NFT ще бъдат на цени, вариращи от приблизително $8,30 до $415, и ще идват с физическа качулка.

    Междувременно NFT дебютите на Under Armour и Adidas бяха разпродадени миналия месец. Сега те достигат до небесно високи цени на пазара на NFT OpenSea.

    Търговците на дребно на облекло Urban Outfitters, Ralph Lauren и Abercrombie & Fitch също са подали търговски марки през последните седмици, като подробно описват намерението си да отворят някакъв виртуален магазин.

    Доклад от CB Insights очертава някои от причините, поради които търговците на дребно и марките може да искат да правят такива начинания, които потенциално могат да предложат нови потоци от приходи.

    Стартирането на NFT позволява на бизнеса да токенизира физически продукти и услуги, за да помогне за намаляване на разходите за онлайн транзакции, се казва в него. А за луксозни марки като Gucci и Louis Vuitton, NFT могат да служат като форма на удостоверяване за материални и по-скъпи стоки, отбелязва CB Insights.

    САЩ Walmart NFT businessnews.bg метавселена

    Оценка на новината

    5.00