New York Times и Spotify ще обединят сили, за да покажат на своите клиенти предимствата на платените версии на двата сектора. Всички клиенти на онлайн версията на вестника ще получат безплатен достъп до цялата система на Spotify.
“Медиите, в които хората прекарват най-много време са платформите за новини и тези за музика. Тази връзка ще бъде много успешна.”, казва Мередит Копит Левиен, главен редактор по приходите на вестника.
Times се опитва да достигне до младите хората, чрез съвместната си работа със Spotify. Spotify успя да промени своята индустрия и се превърна в най-голямото приложение за музикален стрийминг в света, а Times отдавна се е утвърдил на пазара. Това е вестник на 165 години, който никога не е предавал читателите си.
Times има над 3 млн. платени абонати в онлайн изданието си. И двете компании искат да достигнат до още хора и да продължат да растат. Абонаментът, който потребителите ще плащат за новини и музика е $5 на седмица, което е 20% по-малко от цената за всички услуги на Times преди създаването на проекта.
Вестникът вече е заснимал BuzzFeed по брой читатели от поколението Y – цели 48 млн. уникални посещения към ноември 2016г. За това компанията е решила да насочи вниманието си най-вече към създаване на здрава връзка между нея и младите хора. Целта е да се достигнат 10 млн. интернет абонати.
Spotify от своя страна вече има над 40 млн. платени абонати до края на миналата година. За да продължи да държи лидерската позиция, компанията ще трябва да продължи да впечатлява.