Една от най-успешните рекламни кампании през 2016г. е тази на Amazon Prime, излъчвана във Великобритания. В рекламата един свещеник и един имам се срещат за чаша чай, а след това си разменят подаръци.
Рекламата е свързана с толерантността на хората, която е почти на изчезване. Кампанията е изготвена от Joint of London и се превръща в най-ангажиращото брандирано съдържание в света към ноември 2016г.
Рекламата заема една от челните позиции в класацията за най-успешна рекламна кампания на Adweek. Европейският директор реклама на Amazon казва, че „рекламата е посветена на себеотрицанието“.
Преди да бъде заснета и обработена, от Amazon са говорили с представители на различни религиозни организации, за да направят рекламата максимално реална. Тя е заснета след излизането на иформацията за Brexit през лятото и се излъчва във Англия, Германия и Америка.
Amazon с най-успешната рекламна кампания за 2016г.
Една от най-успешните рекламни кампании през 2016г. е тази на Amazon Prime, излъчвана във Великобритания.