• Четири неща, в които предприемачът вярва, но те се оказват грешни

    Четири неща, в които предприемачът вярва, но те се оказват грешни

    Да бъдеш предприемач не е никак лесно.

    Четири неща, в които предприемачът вярва, но те се оказват грешни

    Да бъдеш предприемач не е никак лесно. Развиването на собствен бизнес е свързано с много търпение, целеустременост и воля. Всеки, който е започнал или обмисля да започне свой бизнес е имал в главата си нереалистични мисли.

    Истината е, за предприемачеството се говорят неща, които в последствие се оказват неверни. Предлагаме Ви да се запознаете с няколко неща, които предприемачът не получава, когато стартира бизнес.

    „Ще бъда много богат и ще правя каквото си искам”
    Не. Натрупването на богатство е основният мотив за стартиране на бизнес. Истината, обаче е, че богатството няма да дойде през първата седмица. Може и да не дойде през първата година. Със сигурност ще има период, в който по-скоро ще сте на загуба, отколкото на печалба, но това не трябва да Ви плаши. Търпение. И в един момент ще се окажете с повече приходи, отколкото разходи.

    „Ще имам повече свободно време”
    Всъщност няма да имате никакво свободно време. Дори, когато сте у дома честично ще се хващате да обмисляте следващия си ход, да мислите как да разрешите даден проблем или как да развиете бизнеса. Разбира се, сами решавате дали днес да отидете в офиса или на кино с приятели, но това, което ще Ви посъветваме е да наваксвате времето, което не сте прекарали в работа. Някой ден наистина ще можете да разполагате с всяка минута от деня за почивка, но това ще стане след време.

    „Аз сам съм си шеф”
    На теория е така. Отговаряте сам пред себе си. Но на практика – не съвсем. Започвате ли бизнес, имайте предвид, че ще се сдобиете с най-взискателния шеф през живота си – клиента. Всяка една Ваша стъпка трябва да бъде насочена към задоволяване нуждите на клиента и всячески трябва да се опитвате да го впечатлите.

    „Ще правя само това, което обичам”
    Всъщност не. Ще правите това, което се харесва на клиента. Ако предлагате широка гама от продукти и най-много харесвате два от тях, но клиентите не им обръщат внимание, как ще постъпите? Ще спрете от продажба тези два продукта, защото тяхното производство струва пари. Истината е, че именно клиента диктува всяка стъпка на бизнеса – от стартирането, през развитието и до утвърждаването на пазара.

    предприемач предприемачество стартиране на бизнес

    Оценка на новината

    0