• Потребителите имат най-голямо доверие на етикета "Произведено в Германия"

    Потребителите имат най-голямо доверие на етикета "Произведено в Германия"

    Статистическата агенция Statistica, даде данни, че потребителите все повече обръщат внимание на произхода на дадена стока.

    Потребителите имат най-голямо доверие на етикета "Произведено в Германия"

    Статистическата агенция Statistica, даде данни, че потребителите все повече обръщат внимание на произхода на дадена стока. Етикетът „Произведено в Германия“ буди най-голямо доверие у купувачите.

    Statistica е анкетирала 43 хил. души, за да изготви индекса на настроенията на потребителите. Като цяло се установява, че стоките, произведени в ЕС са по-търсени от потребителите. На второ място в класацията се нарежда Швейцария, третото място е за Европейския съюз като цяло, а Великобритания и Швеция заемат 4-то и 5-то място.

    Оказва се, че първите 5 места са заети от европейски страни. Чак на 6-то място се появява страна, извън Европа и това е Канада.
    Най-малко доверие провокира етикетът с надпис „Произведено в Китай“. Китай е един от най-масовите производители и често стоките са некачествени и много по-евтини. Предпоследните две места са за Аржентина и Индия.

    Всъщност е иронично, че именно Германия държи първото място в тази класация. През 19 в. Великобритания въвежда етикетът „Произведено в...“, за да отличи своите стоки от немските, които са много по-евтини и изключително некачествени.

    произход на стоки етикет за произход Statistica немски стоки

    Оценка на новината

    0