Пол Адамс, глобален бранд мениджър, смята че рекламата на бъдещето трябва да създава връзки, а не да привлича внимание. Адамс е успял да научи много за рекламата и е посветил цялото си време да открие нови начини да свърже бизнеса и потребителя в социалните мрежи.
Той казва, че съвсем скоро компаниите ще се нуждаят много повече от създаването на връзки с клиентите, отколкото от привличането на вниманието им.
Маркетинг експертите ще трябва да добавят още едно „P” към маркетинговия микс – участие (Participation). Основните компоненти на микса са продукт, цена, дистрибуция и промоция или 4-те “P”-та – product, price, place, promotion.
Адамас казва, че бизнесът трябва да подхожда по същия начин, както обикновения човек се запознава с нови хора, чрез общи приятели и не след дълго започва да прекарва много време с новите си познати. Той съветва да започнем със споменаване на марката в лек разговор или вече течаща дискусия. Марката трябва да присъства в разговора, но в никакъв случай да се натрапва.
Или по просто казано – да пуснем слуха. Когато един човек попадне на добър продукт, много често той разказва за него на свои познати. Те от своя страна говорят за него на още хора и така без да се усети, бизнеса вече има една мрежа от „приятели“.
Тъй като интернет работи непрестанно, за да отговори на нуждите на всички потребители, много уеб сайтове ще включат информация, насочена към потребителите и отговаряща на желанията и целите им. Така тази информация, би трябвало да подксазва и какво харесват приятелите ни, какво коментират, от какво се вълнуват. Именно този тип реклама е по-лекият и по-ефективен. Адамс смята, че съвсем скоро натрапчивите реклами като банерите и рекламните съобщения ще отпаднат.
Четирите "P"- та на рекламата
Пол Адамс, глобален бранд мениджър, смята че рекламата на бъдещето трябва да създава връзки, а не да привлича внимание.