Социалните мрежи са едно от най-силните маркетингови оръжия и това за никого не е тайна. Бизнесът реагира на появяването им светкавично и тъй като по някое време всички социални мрежи бяха принудени да създадат нови инструмени за управление на бизнес акаунти, се появиха и няколко погрешни схващания за маркетинга в социалните мрежи.
Разбира се, няма универсално оръжие. Не всяка компания успява да създаде добър маркетинг в социалните мрежи. Маркетингът, във всяка една своя форма, трябва да бъде съобразен с нуждите на компанията и нейните продукти. И все пак ето няколко заблуди за маркетинга в социалните мрежи, които все още витаят сред потребители и представители на бизнеса.
Лайкове
Много компании, които представят дейността си в интернет и в частност в социалните мрежи са в капана на общата заблуда, че многото лайкове означават непременно вдигане на продажбите. За да си създадете истинска представа за нещата, трябва да оценявате качеството, а не количеството на получените лайкове в социалната мрежа. Потребителите често харесват дадена публикация просто, защото им е попаднала пред погледа, харесала им е снимката и така нататък.
Без стойност
Доста хора все още смятат, че това, което се публикува в социалната мрежа са лъжливи новини и продукти. Това е абсолютна заблуда. Вярно е, че някои страници в социалните мрежи публикуват новини с лъжливи заглавия с цел получаване на лайкове. Но това не се отнася за всички.
Социалните мрежи са твърде нови
Социалните мрежи са мощно средство за реклама. Независимо, че се появиха сравнително скоро, те се превърнаха в средство за маркетинг, което бързо успява да стигне до широк кръг от хора. Дори основните медии са се смятали за нови, но сега са класически методи.
В края ще кажем, че независимо от мястото където прилагате маркетинг на Вашия бизнес е изключително важно на първо място да познавате целите на бизнеса, както и силните му страни. Добрият маркетинг трябва да представя продуктите и услугите по най-добрия начин.
Няколко заблуди за маркетинга в социалните мрежи
Социалните мрежи са едно от най-силните маркетингови оръжия и това за никого не е тайна.