Visa, официалният партньор на FIFA, „върна на стадиона“ професионалния футболист Златан Ибрахимович като лице на глобалната й маркетингова кампания за Световното първенство по футбол в Русия.
„Обявявам на света, че съм част от Световното първенство по футбол през 2018 г. в Русия – сега Visa помага на мен и всички фенове да участваме в първенството. Visa е иновативна компания. Аз също съм иновативен. Заедно помагаме на феновете да не пропуснат нито един момент от Световното първенство по футбол“, сподели Златан Ибрахимович, звезден спортист и легенда от световните първенства по футбол през 2002 и 2006 г.
Независимо дали присъствате на живо на Световното първенство в Русия или гледате мачовете от вкъщи, бързите и лесни плащания на Visa дават възможност на феновете да не пропуснат нито един момент от надпреварата. Благодарение на над 3500 терминала и 1000 мобилни пункта, оборудвани с най-новите методи за плащане, в Русия феновете прекарват по-малко време в чакане и са фокусирани по-дълго в играта на терена.
Златан Ибрахимович се присъединява към списъка на световните медийни инфлуенсъри, за да гарантира, че феновете няма да пропуснат нито миг от първенството (Fear of missing out). Основна роля в глобалната маркетингова кампания на Visa играят петима инфлуенсъри в сферите на футбола, лайфстайла и модата. Няколко участници ще бъдат включени в различни кампании и ще демонстрират на милионите си последователи как иновативната платежна технология на Visa помага на феновете да бъдат въвлечени в емоциите на първенството.