Airbnb се прицелва в по-заможната аудитория

Airbnb е услуга, която стана любима на пътешествениците по света. В България услугата също е доста популярна.

Airbnb е услуга, която стана любима на пътешествениците по света. В България услугата също е доста популярна. Скорошно проучване, в което участие взеха 600 хил. българи показва, че 58% от тях ще ползват Airbnb това лято.

Услугата за краткосрочни наеми ще се сдобие и с програма за контрол на качеството под формата на „премиум“ обяви за жилища. В тази група ще попадат по-луксозни жилища, разполагащи с различни удобства. Те ще бъдат показвани в отделна секция в сайта на Airbnb.

Компанията се оценява на 31 млрд. долара. Сега целта е да се достигне до потребителите, които предпочитат по-луксозни нощувки. Обикновено тези хора предпочитат да изберат хотел, вместо жилище на напълно непознат.
Компанията вече се е свързала с някои от домакините, предлагащи настаняване чрез платформата и е стартирала оценка на качеството на имотите.

За да попадне един имот в „премиум“ листата Airbnb ще оцени обзавеждането, връзката с интернет, телевизора, матрака, хавлиите и санитарните условия.
Airbnb беше многократно нападана от хотелиерската индустрия, заради заобикаляне на регулациите. Подобно на Uber и Airbnb е забранена в редица градове по света. Основният проблем е, че макар и туристическа услуга, хората, листващи имотите си не плащат туристически такси, както хотелите.

Related posts

Предимства и недостатъци на електромобилите

Как изкуственият интелект оформя бъдещето на храните

Предимствата на електронната търговия в ERP

businessnews.bg използва "бисквитки" (cookies), за да подобрим Вашето изживяване в уебсайта. При продължаване на използването на нашият уебсайт Вие се съгласявате с тях! ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ